reklama

citim sa zvlastne

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Cítim sa tak zvláštne, ba priam nesúmerne,

čakám zázrak a verím v niečo,

čo už dávno odišlo,

a ani zbohom mi to nepovedalo.

Viem že ja nervy mám,

v duchu toho chlapa zabíjam,

čo na tom, že jeho brat je Vin Diesel,

za to mi nestojí tá malá krysa.

Viem, že dal som všetko čo dať som mohol,

len neviem, či toho nebolo až primnoho,

ja sa ti za to ospravedlňujem,

moja chyba asi je, že ťa milujem.

Chudobný som, a fešák nie,

do vetra svoje telo zahaľujem,

dva kroky od teba a už sa mi cnie,

zas opakovať mi nevadí, že ja ťa milujem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prepáč, prosím, odpusť,

že zabudnúť neviem,

že zabudnúť nechcem,

prosím, z okov moju dušu prepusť.

Cítim sa tak zvláštne,

sľuby čo tebe som dal, plním pre iných,

cítim sa tak zvláštne,

uväznený v slobode, plný pocitov zmätených.

Jaroslav Kopčák

Jaroslav Kopčák

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Buď spokojný s tým čo máš, lebo sa môže stať, že nebudeš mať vôbec nič. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu